مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 21:502023-08-16سياسي

طباطبایی: دشمنان به دنبال مأیوس کردن مردم برای کاهش مشارکت در انتخابات هستند


باید مطالبات رهبری و مردم را حل کنیم.

دشمنان به دنبال مأیوس کردن مردم هستند تا مشارکت در انتخابات پایین بیاید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سیدشهاب الدین طباطبایی دبیرکل حزب ندای ایرانیان در برنامه تلویزیونی صف اول در ارتباط با عملکرد صدا و سیما در پوشش پیش ثبت نام انتخابات اظهار کرد: عملکرد صدا و سیما از موضوعات مهم در تصمیم گیری های مردم است و در انتخابات نیز به همین گونه است.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز در جریان اغتشاشات هم برنامه هایی از طرف صدا و سیما برگزار شد، اما پس از مدتی این نگاه ریزش کرد و آن برنامه ها کمتر شد.

دبیرکل حزب ندای ایرانیان افزود: ما در حزب ندای ایرانیان متعلق به نسل معترض هستیم و البته برانداز نیستیم و می دانیم باید با تمامی مشکلات، موضوعات را در داخل حل کنیم.

طباطبایی اضافه کرد: اگر می خواهیم مشکلات حل شود، از طبقه نخبه گان که البته صدایشان در جامعه دیده نمی شود، باید دعوت کنیم که صحبت های خود را مطرح کنند و چون همدلانه با مردم حرف می زنند، حتما حرفشان بهتر تأثیرگذار است.

وی افزود: همیشه وقتی از تکلیف حرف می زنند، می گویند تکلیف مردم شرکت در انتخابات است، اما از حرف مردم صحبت نمی کنیم و تنها می گوییم مردم مکلف هستند که رأی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طباطبایی: دشمنان به دنبال مأیوس کردن مردم برای کاهش مشارکت در انتخابات هستند

طباطبایی: دشمنان به دنبال مأیوس کردن مردم برای کاهش مشارکت در انتخابات هستند