مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 08:402023-07-23ورزشي

زمینه فعالیت ورزش پایه و موثر دوومیدانی در استان وجود دارد


رییس هیات دوومیدانی استان یزد اظهار کرد: زمینه فعالیت در ورزش پایه و موثر دوومیدانی و کمک به سایر رشته های ورزشی در استان وجود دارد.

- ایسنا/یزد رییس هیات دوومیدانی استان یزد اظهار کرد: زمینه فعالیت در ورزش پایه و موثر دوومیدانی و کمک به سایر رشته های ورزشی در استان وجود دارد.

ابوالفضل شبانی در نشست معرفی اعضای جدید هیات دو و میدانی شهرستان یزد، گفت: در این رشته ورزشی استان ظرفیت های بالقوه و علاقه مندان زیادی در دو بخش آقایان و بانوان وجود دارد.

وی همکاری و همدلی و داشتن برنامه و نقشه راه مشخص براساس ظرفیت ها را نیاز مبرم جهت پیشبرد اهداف این هیات ورزشی ذکر و اظهار کرد: استفاده از تمام ظرفیت ها و جلب همکاری بخش خصوصی و خیران به عنوان حامیان مالی و همچنین توجه به آموزش، اطلاع رسانی و امور فرهنگی باید جدی گرفته شود.

این مسئول بیان کرد: استعدادیابی با همکاری مدارس، برگزاری دوره های آموزشی و دانش افزایی و ارزش نهادن به جامعه هدف در بخش های مختلف جزو موارد مهمی است که باید همواره مورد عنایت قرار گیرد.

شبانی از هیات دوومیدانی شهرستان یزد و دیگر مناطق استان که برای معرفی، گسترش و کسب افتخار تلاش مضاعف دارند قدردانی کرد و گفت: زمینه فعالیت در این ورزش پایه و موثر و کمک به سایر رشته های ورزشی در استان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه فعالیت ورزش پایه و موثر دوومیدانی در استان وجود دارد

زمینه فعالیت ورزش پایه و موثر دوومیدانی در استان وجود دارد