مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-14بين الملل

حزب الله: با حادثه الکحاله با حکمت و درایت برخورد کردیم


رییس فراکسیون «الوفاء للمقاومه» در پارلمان لبنان گفت حزب الله تمامی تلاش خود را کرد تا واقعه «الکحاله» با هوشیاری مدیریت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد رعد رییس فراکسیون الوفاء للمقاومه (وابسته به حزب الله) در پارلمان لبنان، امروز (دوشنبه) در سخنانی با اشاره به درگیری هفته گذشته در شهرک الکحاله در جنوب شرق بیروت، گفت که حزب الله لبنان با درایت این حادثه را مدیریت کرد.

حزب الله لبنان در 18 مرداد در بیانیه ای خبر داد که یک کامیون متعلق به این گروه مقاومت هدف حمله افراد مسلح قرار گرفته و یکی از نیروهای حزب الله پس از جراحت شدید، در بیمارستان به شهادت رسیده است.

(جزییات بیشتر ) محمد رعد که در یک مراسم ختم در شهرک کفرا در جنوب لبنان سخنرانی می کرد، گفت که دشمن لبنان و مقاومت تلاش دارد گروههای داخلی این کشور را یک روز با ورشکستگی بانک مرکزی یا بحران اقتصادی و یک روز با مشکل داخلی مانند واژگونی کامیون در الکحاله به یکدیگر مشغول کند.

او واقعه الکحاله را برآمده از طراحی محافل سیاه که برای منافع رژیم صهیونیستی کار می کنند، دانست و گفت که در این حادثه دشمنان با کینه و نفرت و فتنه گری جلو آمدند.

رییس فراکسیون الوفاء للمقاومه در پارلمان لبنان افزود: این محافل سیاه ما به مسائل بی اهمیت و برانگیختن کینه ها و نزاع مشغو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: با حادثه الکحاله با حکمت و درایت برخورد کردیم

حزب الله: با حادثه الکحاله با حکمت و درایت برخورد کردیم