موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 19:352023-08-20بين الملل

روز وقوع جنگ میان مقاومت و تل آویو «روز قیامت» است


ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در جنگ پیش رو نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به یک هدف راهبردی برای مقاومت مبدل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، اسحاق بریک ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در نبرد آینده میان این رژیم و مقاومت، نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به هدفی راهبردی برای مقاومت مبدل خواهد شد.

این ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در جنگ آینده میان این رژیم و مقاومت، روزانه 3500 موشک به سوی اراضی اشغالی پرتاب خواهد شد و علاوه بر آن، هزاران پهپاد نیز روانه این اراضی خواهند شد.

بریک در ادامه با اشاره به دقت و کیفیت موشک های مقاومت و اثرگذاری آنها افزود: موشک هایی سنگین و دقیق روی باند فرودگاه ها یا نزدیکی آنها فرود خواهند آمد و آنها را ویران خواهند کرد.

این ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی روز وقوع جنگ میان مقاومت و رژیم صهیونیستی را روز قیامت نامید و اذعان کرد که در این روز نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی ضربه مرگباری از سوی مقاومت دریافت خواهد کرد و پس از آن دیگر نخواهد توانست که خود را بازیابد.

این در حالی است که گادی شامنی فرمانده سابق منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به عملیات مقاومتی حواره در روز گذشته که به هلاکت 2 شهرک نشین صهیونیست انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز وقوع جنگ میان مقاومت و تل آویو «روز قیامت» است

روز وقوع جنگ میان مقاومت و تل آویو «روز قیامت» است