مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-02بين الملل

یوتیوب مجددا حساب های کاربری وابسته به انصارالله یمن را مسدود کرد


شرکت یوتیوب در راستای سیاست های ضد آزادی بیان خود مجدداً بعد از متوقف کردن فعالیت 18 شبکه وابسته به انصارالله یمن این بار چند حساب کاربری دیگر را مسدود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، بعد از گذشت چند روز از بسته شدن 18 شبکه وابسته به نیروهای انصارالله یمن در یوتیوب، مسئولان این شرکت مجدداً حساب های کاربری متعلق به شبکه الفرقان و مؤسسه فکره و همچنین شبکه المسیره را به دلایل سیاسی بستند.

مؤسسه فکره با صدور بیانیه ای اعلام کرد که مسدود شدن حساب کاربری این مؤسسه در یوتیوب یک اقدام خودسرانه به شمار می رود و بار دیگر نشان می دهد که این شرکت از معیارهای دوگانه برای سانسور کردن اخبار مربوط به یمن و مظلومیت مردم این کشور پیروی می کند.

شبکه الفرقان نیز تاکید کرد که اقدام خودسرانه شرکت یوتیوب بیانگر معیارهای دوگانه مسئولان این شرکت و حمایت آن از ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی است.

شرکت یوتیوب همچنین اقدام به مسدود کردن شبکه سه دفتر المسیره در استان ذمار بعد از گذشت چند ساعت از مسدود شدن حساب های کاربری شبکه الفرقان و مؤسسه فکره، کرد.

چند هفته قبل اداره اطلاع رسانی اخبار جنگ یمن اعلام کرده بود که شرکت یوتیوب اقدام به بستن 18 شبکه از شبکه های این اداره و جنبش انصارالله یمن و بخش های تولید فنی و مستندسازی مربوط به شهدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوتیوب مجددا حساب های کاربری وابسته به انصارالله یمن را مسدود کرد

یوتیوب مجددا حساب های کاربری وابسته به انصارالله یمن را مسدود کرد