مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 21:552023-08-19سياسي

استاندار آذربایجان شرقی: مدیریت شهری منافع مردم را به منافع فردی ترجیح دهند


استاندار آذربایجان شرقی از مجموعه مدیریت شهری چاراویماق خواست تا منافع مردم را به منافع فردی ترجیح دهند و گفت: همه باید دست به دست هم دهند تا شهرستان چاراویماق برخوردار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاراویماق، چهارمین سفر استاندار آذربایجان شرقی در دولت مردمی به چاراویماق، رهاورد قابل توجهی برای این شهرستان کم برخوردار در پی داشت.

54 طرح با 1700 میلیارد تومان مصوب دور دوم سفر رییس جمهور برای شهرستان چاراویماق عابدین خرّم روز شنبه در شورای برنامه ریزی استان که در شهر قره آغاج ، مرکز شهرستان چاراویماق برگزار شد، نسبت به اهتمام مدیران برای برگزاری جلسات این شورا در شهرستان ها تاکید، و بیان کرد: در دور دوم سفر دولت به آذربایجان شرقی 54 طرح برای این شهرستان با یک هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار و یک هزار و 600 میلیارد تومان تسهیلات بانکی تصویب شد.

وی از استقبال مردم چاراویماق در دور دوم سفر رییس محترم جمهور به طور ویژه قدردانی کرد و ادامه داد: آقای رییس جمهور نیز در جلسه هیات دولت از حضور مردم این شهرستان تشکر کردند و باید اذعان کرد که این مردم کم برخوردار ولی بااراده این شهرستان در سفر آقای رییس جمهور حماسه خلق کردند.

خرّم اضافه کرد: در سفر پارسال رییس بنیاد مستضعفان هم مصوبه های خوبی برای شهرستان چاراویماق داشتیم که تحقق آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان شرقی: مدیریت شهری منافع مردم را به منافع فردی ترجیح دهند

استاندار آذربایجان شرقی: مدیریت شهری منافع مردم را به منافع فردی ترجیح دهند