مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 07:302023-08-22اقتصادي

چرا نرخ بلیت اتوبوس به مرزهای عراق 100 درصد گران شد؟


در بازه اربعین قیمت ناوگان حمل و نقل اتوبوس افزایش 100 درصدی داشته است و این درحالی است که می توان قیمت اتوبوس را برای مسیرهای منتهی به مرز شناور کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هرساله که به ایام اربعین نزدیک می شویم قیمت بلیت ناوگان های حمل و نقل زمینی مانند اتوبوس افزایش پیدا می کند ناگفته نماند طی سال های اخیر افزایش نرخ تاکسی های منتهی به مرزهای عراق نیز به این روند اضافه شده به طوریکه به بهانه بیشتر شدن قیمت اتوبوس ها، نرخ تاکسی ها هم در این ایام دوبرابر می شود.

افزایش قیمت اتوبوس به مرزهای عراق به بهانه یک سر خالی آنچه توقع می رود، تسهیل شرایط برای زیارت زائران در ایام اربعین و کاستن هزینه های مختلف است.

اما هزینه های حمل و نقل اتوبوس و تاکسی ها تا مرزهای عراق به بهانه برگشت یک سرخالی هم اکنون دو الی سه برابر افزایش پیدا کرده است.

مسئولین مربوطه این روند را عادی اعلام می کنند و می گویند پیش از شروع اربعین ناوگان های حمل و نقل اتوبوس با سیلی از مسافران به سمت مناطق مرزی عراق مواجه هستند که اتوبوس از مبدا به سمت مقصد با ظرفیت تکمیل حرکت می کند اما در مسیر برگشت از طرف مرزها به سمت ترمینال های مربوطه خالی بازمی گردند.

اگر اتوبوس ها بخواهند از سمت مرزها مجدد با ظرفیت تکمیل از مسافران بازگردند باید چند شبانه روز در مرزهای عرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا نرخ بلیت اتوبوس به مرزهای عراق 100 درصد گران شد؟

چرا نرخ بلیت اتوبوس به مرزهای عراق 100 درصد گران شد؟