مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-12سياسي

نماینده کرج: برای انتقال قزلحصار از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای انتقال زندان قزلحصار از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرجژ علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، در جمع مسؤولین زندان قزلحصار کرج، گفت: در هر بخش از استان البرز که نگاه می کنیم تراکم چند برابری نسبت به متوسط کشوری دیده می شود که نشانگر عقب ماندگی در بسیاری از حوزه ها است.

وی افزود: تراکم بالای زندانیان در استان به دلیل حضور زندانیان خارج از استان در این زندان ها و متناسب با این تعداد بالا امکانات و زیر ساخت های اساسی و مهم در زندان.

ها فراهم نشده است.

  وی افزود: باید تمام مسؤولان برای رفع مشکلات دست به دست هم دهند، چرا که ما جزیره های جدا از هم نیستیم و در قالب کل باید حرکت و تلاش کنیم.

  نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: کار در استان البرز به دلیل عقب ماندگی های مفرط در بخش های مختلف دشوار است و برای رفع این عقب ماندگی ها حرکت های جهادی مستمر لازم است.

  وی ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات مسؤولین قضایی استان به منظور ساماندهی زندان ها و به ویژه رییس دستگاه قضا که به وعده خودشان در رابطه با انتقال زندان رجایی شهر عمل کردند، تصریح کرد: انتقال زندان و زندانیان رجایی شهر اقدام بسیار خوبی بود که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کرج: برای انتقال قزلحصار از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود

نماینده کرج: برای انتقال قزلحصار از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود