مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 12:302023-07-23اقتصادي

دولت به دنبال عادلانه سازی یارانه نان و توزیع مستقیم آن است


مجری طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان کشور با اشاره به اجرای طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان گفت: دولت به دنبال عادلانه سازی یارانه نان و توزیع مستقیم آن به مردم است.

- ایسنا/یزد مجری طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان کشور با اشاره به اجرای طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان گفت: دولت به دنبال عادلانه سازی یارانه نان و توزیع مستقیم آن به مردم است.

محمد جلال در نشست شورای آرد و نان استان یزد، اظهار کرد: سامانه هوشمند یارانه آرد و نان، میزان آرد مورد نیاز هر منطقه، تخصیص آن، تبدیل آرد به نان و محاسبه میزان فروش را به صورت هوشمند محاسبه و تحلیل می کند.

وی گفت: در فرایند فروش در صورتی که احیانا کارت خوان دچار مشکل شد فروش نان نباید متوقف شود و نانوایان باید در هر شرایطی نان را به مردم عرضه کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بروز چنین مشکلی، نانوایان هر روشی را که مد نظر دارند نان را به مردم عرضه کنند و با شماره تماس که روی کارخوان است تماس گرفته و زمان قطعی و خرابی را اعلام کنند.

جلال گفت: سامانه به صورت هوشمند عملکرد نانوایی در فروش نان را در همان ساعات و روز مشابه، محاسبه خواهد کرد و بر مبنای عملکرد قبلی آن روز، کمک هزینه نانوایان پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به دنبال عادلانه سازی یارانه نان و توزیع مستقیم آن است

دولت به دنبال عادلانه سازی یارانه نان و توزیع مستقیم آن است