مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-20اقتصادي

ظرفیت آب سد دوستی 9 درصد است


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: ظرفیت سد دوستی به عنوان یکی از مهم ترین منابع تأمین کننده آب شهرستان مشهد به نزدیک 9 درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین اسماعیلیان صبح یکشنبه در نشست بررسی فعالیت های شوراهای محلات با میزبانی شهرداری مشهد، وضعیت آب در شهرستان مشهد را بحرانی خواند و اظهار کرد: خشکسالی های اخیر موجب کاهش شدید منابع آبی در این شهر شده به گونه ای که ظرفیت سد دوستی به عنوان یکی از مهم ترین منابع تأمین کننده آب شهرستان مشهد به نزدیک 9 درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد با اشاره به قدمت سازگاری ایرانیان با شرایط اقلیمی و کم آبی افزود: گذشتگان ما همیشه با چالش کمبود آب دست و پنجه نرم می کردند و به خوبی هم خود را با شرایط کم آبی سازگار کرده بودند که ساخت قنات ها از جمله اقدامات ارزنده به جامانده از نیاکان ما هست.

وی با بیان اینکه مشهد تنها کلان شهر کشور است که برند شهر دوستدار آب را دریافت کرده گفت: اخذ گواهینامه بین المللی شهر دوستدار آب از طرف سازمان یونسکو؛ اقدام بسیار مهمی است که شهرداری مشهد آن را دریافت کرده است و هم اکنون می خواهیم با توجه به اینکه شهرداری مشهد با دارا بودن 13 منطقه و 170 محله که در حال فعالیت های عمرانی و فرهنگی هستند با مشارکتی همه جانبه، محلات دوستدار آب را در شهر مشهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت آب سد دوستی 9 درصد است

ظرفیت آب سد دوستی 9 درصد است