مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:062023-08-14سياسي

ناامیدیِ کفر را به زودی خواهیم دید


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با تاکید براینکه اقدامات دشمنان منجر به بیداری بیشتر ملت ایران خواهد شد خاطرنشان کرد که به زودی ناامیدی کامل جبهه کفر را شاهد خواهیم بود.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز با تاکید براینکه اقدامات دشمنان منجر به بیداری بیشتر ملت ایران خواهد شد خاطرنشان کرد که به زودی ناامیدی کامل جبهه کفر را شاهد خواهیم بود.

آیت الله لطف الله دژکام دوشنبه 23 مرداد در حاشیه اجتماع روحانیت و ائمه جماعات شهر شیراز، گفت: دست های جنایتکار استکبار جهانی به رهبری آمریکا و فراشی رژیم غاصب صهیونیستی، از آستین یک جریان تکفیری منحرف به نام داعش بار دیگری بیرون آمد و صحنه شیراز را به کربلایی دیگر بدل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، آیت الله دژکام خاطرنشان کرد: امروز روحانیت و ائمه جماعات محترم شهر شیراز در اجتماعی برای محکوم کردن این حرکت تکفیری(حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ ) آمده اند تا محضر حضرت احمد ابن موسی الکاظم(ع) تسلیت عرض کنند.

او اضافه کرد: انجام این حرکت برای معلوم کردن اینست که هر چه دشمن دستش را بیشتر به خون پاک مردم عزیز، انقلابی و مقاوم ایران آلوده می کند از آن طرف مقاومت، صبر و ایستادگی این امت روزافزون می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامیدیِ کفر را به زودی خواهیم دید

ناامیدیِ کفر را به زودی خواهیم دید