مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 22:002023-08-19ورزشي

گیلان جزو 5 استان برتر در وزنه برداری است


رییس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به اینکه گیلان جزو پنج استان برتر و سرآمد در حوزه ورزش وزنه برداری است، گفت: 10 شهرستان در این استان در این رشته ورزشی فعال است که می تواند آینده روشنی برای گیلان رقم بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی امروز در دیدار با رییس فدراسیون وزنه برداری در استانداری گیلان اظهار کرد: ورزش از نیازهای زندگی امروز برای افزایش نشاط اجتماعی و توسعه سلامت آحاد جامعه است و مردم نیاز به ورزش را به طور کامل احساس می کنند.

  وی با اشاره به برنامه های دولت سیزدهم برای گسترش ورزش گفت: در سایه توجه ویژه دولت سیزدهم به امر توسعه ورزش، امکانات ورزشی قابل توجهی در نقاط مختلف استان بویژه روستاها ایجاد شده و در دسترس مردم است.

  استاندار گیلان خدمت به جامعه ورزشی را مایه قوت جامعه دانست و افزود: باید امکانات و تجهیزات با توجه به استعدادهای موجود و ارزشمند در حوزه ورزش گیلان به خوبی فراهم شود.

  رییس فدراسیون وزنه برداری نیز در دیدار با قدردانی از حمایت های استاندار گیلان از ورزش این استان اظهار کرد: حمایت های مسؤولان همواره در کسب موفقیت های ورزشی تاثیرگذار بوده و این امر در گیلان به خوبی مشاهده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان جزو 5 استان برتر در وزنه برداری است

گیلان جزو 5 استان برتر در وزنه برداری است