مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-01فرهنگي

فیلم سینمایی «میان صخره ها» در شهرکرد به روی پرده می رود


شهرکرد_معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: فیلم سینمایی «میان صخره ها»به کارگردانی مختار عبدالهی هنرمند فیلم ساز استان از 18 مرداد در شهرکرد به نمایش درمی آید.

- شهرکرد_معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: فیلم سینمایی میان صخره ها به کارگردانی مختار عبدالهی هنرمند فیلم ساز استان از 18 مرداد در شهرکرد به نمایش درمی آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام فرجی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: فیلم سینمایی میان صخره ها به نویسندگی و کارگردانی مختار عبدالهی و تهیه کنندگی محمد احمدی پس از درخشش در جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و نمایش در جشنواره های بین المللی بنگلادش، سوئد، هند و روسیه برای نخستین بار در سینما بهمن شهرکرد به روی پرده می رود.

وی با بیان اینکه مراحل فیلم برداری این فیلم سینمایی در لردگان انجام شده است، افزود: میان صخره ها، روایت خواهر و برادر چوپانی است که به دلیل بیماری مادر ناگزیر هستند بدون حضور پدر، گوسفندها را به چراگاهشان ببرند و در این میان برادر که مسئولیت را بر عهده دارد به ته دره سُر می خورد و ماجراهای بعدی این فیلم اتفاق می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم سینمایی «میان صخره ها» در شهرکرد به روی پرده می رود

فیلم سینمایی «میان صخره ها» در شهرکرد به روی پرده می رود