مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 16:052023-07-26اجتماعي

«یوم العباس» دریای بی انتهای عشق و ارادت به علمدار کربلا


یوم العباس دریای بی انتهای عشق و ارادت ایرانی ها به ویژه زنجانی ها به علمدار کربلا است، اینجا هر گوشه اش بوی محرم گرفته و نوای «الدخیل یا ابوالفضل» به گوش می رسد.

- زنجان- یوم العباس دریای بی انتهای عشق و ارادت ایرانی ها به ویژه زنجانی ها به علمدار کربلا است، اینجا هر گوشه اش بوی محرم گرفته و نوای الدخیل یا ابوالفضل به گوش می رسد.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - فاطمه تاجبخش: خدا نور آسمان ها و زمین است و حسین تجلی نور خدا روی زمین و پایتخت شور و شعور حسینی مفتخر است تا جلوه گاه خورشید همیشه تابان مکتب حسینی باشد و همواره تلالو این خورشید در یوم العباس بیش از پیش خودنمایی می کند.

قصه حسین و یارانش از محرم سال 61 هجری قمری به محرم سال 1445 هجری قمری رسید و نشان می دهد مکتب حسین (ع) هنوز به سر نرسیده است و این دیار و مردمانش پرچم سرخ شهادت را به پرچم سبز مهدویت خواهند رساند و این عهد را هر سال در یوم العباس تجدید می کنند.

امسال هم در هشتم محرم وعده دیدار عاشقان حسینی فرا رسیده و دسته عظیم عزاداری حسینیه اعظم زنجان ساعت 16 از حسینیه اعظم به سمت امامزاده سید ابراهیم (ع) حرکت می کند.

برای خدمت رسانی به عزاداران حسینی تعداد 30 موکب و جایگاه آب رسانی در مسیر دسته عزاداری توسط هیئات حسینی برپا شده است و 550 خادم افتخاری با 59 ایستگاه ثابت و سیار ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یوم العباس» دریای بی انتهای عشق و ارادت به علمدار کربلا

«یوم العباس» دریای بی انتهای عشق و ارادت به علمدار کربلا