مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:052023-07-26سياسي

امام جمعه مهریز: مسئولان باید پاسخگوی عملکرد خود باشند


«سید ضیاء طباطبایی میرک آباد» طی مراسمی با حضور مسئولان به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان مهریز معرفی و از خدمات «سید کاظم حسینی المدواری» در طول دوران تصدی پست این مدیریت تقدیر شد.

- ایسنا/یزد سید ضیاء طباطبایی میرک آباد طی مراسمی با حضور مسئولان به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان مهریز معرفی و از خدمات سید کاظم حسینی المدواری در طول دوران تصدی پست این مدیریت تقدیر شد.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز در این مراسم که دیروز سه شنبه برگزار شد، مسئولیت پذیری را یکی از اخلاق های اداری دانست و گفت: هرگونه بی مسئولیتی باعت عدم پیشرفت جامعه می شود.

وی با تاکید بر این که مسئولان باید پاسخگوی عملکرد خود باشند، گفت: مسئول در مرحله اول در پیشگاه خداوند دانا، بصیر و حکیم و در مرحله دوم پاسخگوی وجدان خود و در مرحله سوم پاسخگوی مردم باشد.

وی آموزش و پرورش را از مهمترین دستگاه های اجرایی دانست چرا که وظیفه تربیت و پرورش جامعه را بر عهده دارد.

محمد کاظم رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش یزد نیز در این مراسم گفت: آموزش و پرورش دریایی پاک کننده و نجات دهنده است که قدرت احیا و حیات بخشی دارد چرا که همه عظمت خداوند در انسان خلاصه می شود و این مهم در بستری به نام آموزش و پرورش عینیت پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مهریز: مسئولان باید پاسخگوی عملکرد خود باشند

امام جمعه مهریز: مسئولان باید پاسخگوی عملکرد خود باشند