مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-16اقتصادي

مصدومیت 37 شهروند مازندرانی براثر گاز گرفتگی سگ


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: طی 4 ماهه امسال 37 مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، علی عباسی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی 4 ماهه امسال 37مصدوم ناشی از گازگرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد افزایش داشت.

وی با بیان اینکه که از این موارد 27 نفر مرد و بقیه زن هستند، افزود: خطر گاز گرفتن سگ بسیار جدی بوده و بهتر است که اگر این اتفاق برای فرد پیش آمد، حتما به پزشک مراجعه کنند؛ به عنوان مثال اگر سگ ناحیه ای از بدن شما را گاز گرفته باشد و بر اثر آن شکاف و یا بریدگی عمیقی ایجاد شده باشد باید سریعا به پزشک مراجعه کنید.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: براساس آمار ارجاعی از مراکز استان بیشترین آمار گاز گرفتگی سگ مربوط به شهرستان های ساری و رامسر هر کدام با 6 نفر و کمترین آن مربوط به شهرستان های بابلسر، بهشهر، جویبار، محمودآباد، فریدونکنار و نکا هر کدام با یک مورد گزارش شده است.

عباسی گفت: سال گذشته 104 نفر مصدوم ناشی از گاز گرفتگی سگ برای بررسی صدمات و جراحات به پزشکی قانونی مراجعه کردند که 79 نفر مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدومیت 37 شهروند مازندرانی براثر گاز گرفتگی سگ

مصدومیت 37 شهروند مازندرانی براثر گاز گرفتگی سگ