مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-15اجتماعي

«تلگرافچی 5 ستاره» به یاران همرزمش پیوست


جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس «صابر قره داغلو» بعد از سال ها تحمل درد و رنج مشهور به «تلگرافچی پنج ستاره» به یاران هم رزمش پیوست.

- اردبیل- جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس صابر قره داغلو بعد از سال ها تحمل درد و رنج مشهور به تلگرافچی پنج ستاره به یاران هم رزمش پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس صابر قره داغلو که از مجاهدان هشت سال دفاع مقدس بود پیش از ظهر سه شنبه در شهیدگاه اردبیل برگزار شد تا بعد از اقامه نماز میت پیکر این جانباز سرافراز به سمت گلزار شهدای قاسمیه تشییع و خاکسپاری این جانباز سرافراز در این گلزار انجام شود.

در این مراسم که علاوه بر مسئولان، آحاد و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، پیکر این شهید والامقام بعد از تشییع و خاکسپاری با همراهی جانبازان، رزمندگان و آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس با قرائت فاتحه و صلوات گرامی داشته شد تا این چهره ادبی و فرهیخته استان برای همیشه به یادگار بماند.

صابر قره داغلو که به تلگرافچی پنج ستاره مشهور است، دارای آثار ارزشمند متعدد نظیر مجموعه اشعار با نام صبورانه است که توانسته اشعاری ناب با محوریت دوران دفاع مقدس را به قلم بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تلگرافچی 5 ستاره» به یاران همرزمش پیوست

«تلگرافچی 5 ستاره» به یاران همرزمش پیوست