مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 13:152023-08-05فرهنگي

آل پاچینو: کاپولا سر من قمار کرد


آل پاچینو بازیگر نقش مایکل کورلئونه در سه گانه «پدرخوانده» گفته این فیلم هویت جدیدی به من داد که کنار آمدن با آن برایم سخت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، پدرخوانده در سوق دادن آل پاچینو به صف بهترین بازیگران تمام دوران نقشی به یادماندنی ایفا کرد.

بازی در نقش مایکل کورلئونه - شخصیت پیچیده و متضاد که از یک وارث بی میل به یک رییس مافیای بی رحم تبدیل می شود- استعداد استثنایی آل پاچینو و قدرت بازیگری او را به نمایش گذاشت.

او در گفت وگو با نیویورک تایمز، نتوانست همه چیز را در قالب کلمات بیان کند.

آل پاچینو در این گفت وگو تصریح کرد: توضیح دادن در دنیای امروز سخت است - توضیح اینکه من در آن زمان چه کسی بودم و صاعقه ای که زده شد - احساس کردم که به یکباره تا حدودی پرده ها کنار زده و همه نگاه ها به من دوخته شد.

آل پاچینو به این که نگاه تهیه کنندگان درباره این نقش روی دیگران و نه او، بود اشاره کرده و گفته اما پدرخوانده هویت جدیدی به من داد که کنار آمدن با آن برایم سخت بود.

فرانسیس فورد کاپولا کارگردان فیلم درام جنایی حماسی 270 میلیون دلاری به خاطر عجیب ترین دلیلی که در قمار بر روی بازی آل پاچینو در مقابل فهرستی از بازیگران مطرح سینمای هالیوود داشت، از بازی رابرت ردفورد برنده اسکار ستاره مارول در نقش مایکل کورلئونه خودداری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل پاچینو: کاپولا سر من قمار کرد

آل پاچینو: کاپولا سر من قمار کرد