مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 21:152023-08-15سياسي

185 کیلومتر فیبر نوری در آزادراه «خرم زال» افتتاح می شود


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از بهره برداری از پروژه فیبر نوری مسیر آزادراه «خرم زال» به گردنه «دهلیچ» و پلدختر به طول 185 کیلومتر در هفته دولت خبر داد.

- خرم آباد - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از بهره برداری از پروژه فیبر نوری مسیر آزادراه خرم زال به گردنه دهلیچ و پلدختر به طول 185 کیلومتر در هفته دولت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی صارمی امروز سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات زیر بنایی و عمرانی از جمله حوزه ارتباطی روستاهای دهستان میانکوه شرقی که در مسجد جامع روستای چشمک با حضور نماینده شهرستان پلدختر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرای، بخشدار و جمعی از اهالی دهستان مزبور برگزار شد، گزارشی از وضعیت ارتباطی و مخابراتی این روستاها و اقدامات و برنامه های در دست اقدام را ارائه کرد.

وی، پروژه فیبر نوری مسیر آزاده راه خرم زال به گردنه دهلیچ و پلدختر به طول 185 کیلومتر که تعداد 28 سایت و دو مرکز مخابراتی از جمله سایت روستای چمشک نیز به این شبکه متصل شده است و از ارتباطی پر سرعت و پایدار بهره مند شده اند، را یکی از پروژه بسیار مهم و زیر ساختی این منطقه عنوان کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان، افزود: این پروژه از محل اعتبارات توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

185 کیلومتر فیبر نوری در آزادراه «خرم زال» افتتاح می شود

185 کیلومتر فیبر نوری در آزادراه «خرم زال» افتتاح می شود