مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-01فرهنگي

گفت وگوی صریح با تقی آزادارمکی درباره نمایش باندهای مواد مخدر در فیلم و سریال ها


تقی آزاد ارمکی، استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران به بهانه نمایش سوء استفاده از کودکان در قاچاق مواد مخدر در سریال «حیثیت گمشده»، می گوید که نمایش چنین معضلی بسیار پیچیده تر از آن است که ما سال ها باندهای قاچاق را افرادی کودن نشان داده ایم و این باندها .

- تقی آزاد ارمکی، استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران به بهانه نمایش سوء استفاده از کودکان در قاچاق مواد مخدر در سریال حیثیت گمشده ، می گوید که نمایش چنین معضلی بسیار پیچیده تر از آن است که ما سال ها باندهای قاچاق را افرادی کودن نشان داده ایم و این باندها با ابعاد منطقه ای و بین المللی، پیچیده تر از این حرف ها هستند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مینی سریال حیثیت گمشده که دو قسمت ابتدایی آن از فیلیمو پخش شده درباره زن و شوهر جوانی است که صاحب فرزند نمی شوند و این موضوع مشکلاتی را برای این خانواده به وجود می آورد.

یکی از سکانس های این مینی سریال به موضوع ملتهب خرید و فروش مواد مخدر و سوءاستفاده از نوزادان و کودکان پرداخته است.

باندهای مواد مخدر کودن نیستند! تقی آزاد ارمکی، جامعه شناس و استاد دانشگاه در گفت وگو با ایسنا، درباره اینکه موضوع سوءاستفاده از نوزادان و کودکان در باندهای مواد مخدر چقدر جدی است، گفت: پدیده استفاده از کودکان در کارهای خلاف و از جمله حمل و نقل مواد مخدر مسئله ای اساسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی صریح با تقی آزادارمکی درباره نمایش باندهای مواد مخدر در فیلم و سریال ها

گفت وگوی صریح با تقی آزادارمکی درباره نمایش باندهای مواد مخدر در فیلم و سریال ها