مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-03اقتصادي

خودروهای رسوبی استان سمنان به مزایده گذاشته می شوند


خودروهایی که بیش از یک سال در پارکینگ فراجا هستند بعد از چند مرحله اطلاع رسانی، اموال دولت محسوب شده و از طریق مزایده فروخته می شوند.

- محمد جعفر عبدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به اینکه مردم سریع تر خودروها و موتورهای باقی مانده در پارکینگ های فراجا را ترخیص کنند، بیان کرد: اگر از زمان ترخیص موتور سیکلت شش ماه و خودرو یک سال بگذرد و مالک مراجعه نکند دو نوبت اطلاع رسانی می شود و این خودرو و موتور رسوبی نام می گیرد.

وی با بیان اینکه ظرف مدت سه ماه از اطلاع رسانی اگر مراجعه ای از سوی مالک خودرو و یا موتور سیکلت صورت نگیرد، به عنوان مال مجهول المالک تلقی خواهد شد، افزود: برابر اصل 49 این خودروها و موتور سیکلت ها تعیین تکلیف خواهند شد.

رییس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه این دست خودروها و موتورهای رسوبی اگر مورد مراجعه و پیگیری قرار نگیرند به عنوان اموال دولت شناخته و فروخته می شود، بیان داشت: فروش این دست خودروها و موتورها به صورت مزایده ای است.

عبدالهی با بیان اینکه مالکان خودروها و موتور سیکلت هایی که در پارکینگ هستند برای استرداد مال خود مراجعه داشته باشند، گفت: بدون شک خودروها و موتورسیکلت هایی که رسوبی باشند مزایده گذاشته خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای رسوبی استان سمنان به مزایده گذاشته می شوند

خودروهای رسوبی استان سمنان به مزایده گذاشته می شوند