مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-20ورزشي

رییس فدراسیون جودو با فرمانده انتظامی استان همدان دیدار کرد


آرش میر اسماعیلی رییس فدراسیون جودو کشور با حضور در دفتر کار فرمانده انتظامی استان همدان با وی دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آرش میراسماعیلی در دفتر فرماندهی انتظامی استان همدان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های پلیس اظهار کرد: امنیت امروز جامعه مدیون رشادت ها فداکاری ها و دلسوزی های کارکنان نیروی انتظامی است.

وی افزود: همه باید از نیروی انتظامی تشکر کنیم که در داخل ایران این امنیت را شاهد هستیم؛ بنده به کشورهای زیادی سفر کرده ام بیشترین احساس امنیت را زمانی داشته ام که وارد کشور خود شده ام.

رییس فدراسیون جودو با بیان اینکه استان همدان، استان قهرمان خیزی است و در حوزه های مختلف از جمله ورزش قهرمانان زیادی را برای جامعه تربیت کرده است، گفت: برای برادر عزیزم جناب آقای کریمی ناصر در سمت جدیدشان به عنوان رییس هیئت جودوی استان همدان آرزوی موفقیت و سربلندی را دارم.

در پایان نیز سردار امیری فرمانده انتظامی استان همدان ضمن عرض خیرمقدم به حضور دکتر میراسماعیلی و هیئت همراه در استان همدان، انتخاب جناب آقای کریمی ناصر را به عنوان رییس هیئت جودوی استان تبریک و بیان کرد: بین ورزش و امنیت رابطه معنا داری وجود دارد و نیروی انتظامی به سهم خود از رشته جودو برای آمادگی جسمی کارکنان که خروجی آن تأمین امنیت مردم عزیز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون جودو با فرمانده انتظامی استان همدان دیدار کرد

رییس فدراسیون جودو با فرمانده انتظامی استان همدان دیدار کرد