مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 10:552023-07-26ورزشي

درخواست مهم ملی پوش پادما از رییس فدراسیون هندبال


بازی نهایی متاسفانه حسین رحمتی سرمربی و پارسا دهقان مدافع خوب تیم مان را به علت اخراج مستقیم در نیمه نهایی در اختیار نداشتیم و همین باعث شد در دیدار پایانی خیلی سخت و پراسترس بازی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، بیست و دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی باشگاه های کشور در منطقه جنوب به مدت 3 روز به میزبانی اصفهان برگزار شد و با نایب قهرمانی تیم پادمایدک به پایان رسید.

جواد صادقی، دروازه بان ملی پوش تیم هندبال پادمایدک در گفت و گو با خبرنگار فارس در رابطه با این مسابقات اظهار داشت: سطح این دوره از مسابقات لیگ برتر هندبال ساحلی باشگاه های کشور در منطقه جنوب خیلی بالا بود چرا که بازیکنان ملی پوش و باتجربه در تمام تیم ها پخش شده بودند و عملکرد همه بازیکنان در کل تورنمنت بسیار خوب بود و برای قهرمانی پا به این بازی ها گذاشته بودند .

وی افزود: تیم پادما یدک نیز در کنار چند بازیکن باتجربه، جوانان آینده داری در اختیار داشت و حدودا 80 درصد بازیکنان تیم مان ملی پوش بودند که علی رغم نمایش فوق العاده، در بازی پایانی متاسفانه نتیجه را به تیم خوب خوزستان واگذار کردیم و نایب قهرمان شدیم.

صادقی تصریح کرد: در بازی نهایی متاسفانه حسین رحمتی سرمربی و پارسا دهقان مدافع خوب تیم مان را به علت اخراج مستقیم در نیمه نهایی در اختیار نداشتیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مهم ملی پوش پادما از رییس فدراسیون هندبال

درخواست مهم ملی پوش پادما از رییس فدراسیون هندبال