مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 07:002023-07-25ورزشي

فلاح: میراسماعیلی از عنوان «اختلاس» تبرئه شد


مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت رفع تعلیق رییس پیشین فدراسیون جودو گفت: پرونده وی در حال بررسی است و منتظر رای و تصمیم قطعی از سوی حوزه معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هستیم.

- مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت رفع تعلیق رییس پیشین فدراسیون جودو گفت: پرونده وی در حال بررسی است و منتظر رای و تصمیم قطعی از سوی حوزه معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هستیم.

مرتضی فلاح در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت پرونده آرش میراسماعیلی اظهار کرد: آخرین دادنامه صادر شده برای آرش میراسماعیلی تقریبا از 7 موضوع مطرح شده از چند مورد تبرئه و تنها یک مورد اتهام آن مربوط به اختلاس بوده که به تصرف غیرقانونی اموال دولتی تغییر عنوان داده شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که این طور به نظر می رسد که وی از اتهام وارده تبرئه شده است؟ گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم.

عنوان مجرمانه او اختلاس بود و از این مساله تبرئه شده و به جرم دیگر براساس موضوع ماده 598 قانون مجازات اسلامی دایر بر تصرف غیرقانونی در اموال دولتی با پرداخت جریمه نقدی محکوم شده است.

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: برحسب اتهامات وارده به آرش میراسماعیلی عناوین مجرمانه او از 7 مورد تبرئه شده و یک مورد آن تغی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلاح: میراسماعیلی از عنوان «اختلاس» تبرئه شد

فلاح: میراسماعیلی از عنوان «اختلاس» تبرئه شد