مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 10:512023-08-10اقتصادي

ثبت رشد 36 درصدی درآمد گمرک در استان یزد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدحسین سلمانی، صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با بیان این که از ابتدای امسال تاکنون اتفاقات خوبی در اداره کل گمرک استان رخ داده است، اظهار کرد: 130 میلیارد تومان دریافت نقدی گمرک یزد به خزانه واریز شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 36 درصد رشد یافته است.

  وی افزود:گمرک یزد همچنین برای جبران کمبود نقدینگی و کمک به واحد های تولیدی، فعالان اقتصادی مجاز و شرکت های دانش بنیان و نوآور بیش از 165 میلیارد تومان ضمانت نامه بانکی به جای وجه نقد از وارد کنندگان دریافت کرده است.

  مدیرکل گمرک استان یزد گفت: دریافت ضمانت نامه بانکی بخشی از تسهیلات گمرک به واحد های تولیدی و فعالان اقتصادی مجاز است که طبق آن واردکنندگان می توانند کالای خود را با ارائه ضمانت نامه بانکی از گمرک ترخیص و حقوق و عوارض گمرکی را در پایان سال مالی پرداخت کنند.

   سلمانی تصریح کرد: همچنین در این مدت بیش از یک میلیارد و 700 میلیون تومان درآمد های استانی در گمرک یزد وصول شده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل از آن 27 درصد رشد دارد.

مدیرکل گمرک استان یزد گفت:  مجموع درآمد های گمرک یزد، ازابتدای امسال تاکنون به 295 میلیارد تومان رسید که شامل 130 میلیارد تومان وجه نقد و 165 میلیارد تومان ضمانت نامه بانکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رشد 36 درصدی درآمد گمرک در استان یزد

ثبت رشد 36 درصدی درآمد گمرک در استان یزد