مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-16سياسي

از دراکولای گمشده تا نبش قبر کریستف کلمب


آیا می دانید «کریستف کلمب»، که از اقیانوس اطلس گذشت و مسیر را برای استعمار قاره آمریکا باز کرد، در کجا دفن شده است و یا مقبره «لئوناردو داوینچی»، - آیا می دانید کریستف کلمب ، که از اقیانوس اطلس گذشت و مسیر را برای استعمار قاره آمریکا باز کرد، در کجا دفن شده است و یا مقبره لئوناردو داوینچی ، مشهورترین و تاثیرگذارترین چهره ایتالیایی رنسانس کجاست؟ دانستن این موضوع شاید برای همه اهمیت نداشته باشد، اما قطعا یافتن این گورها برای تاریخدان ها و باستان شناس ها مهم است، چون اطلاعات ارزشمندی را در اختیارشان می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گورها همواره برای باستان شناسان و جویندگان گنج جذاب بوده اند؛ چراکه بسیاری از اکتشافات از همین گورهای باستانی به دست می آیند، اما این گورها اغلب به افراد مشهور تاریخ تعلق ندارد.

هرچند این اکتشافات می تواند اطلاعاتی را درباره جنسیت، قومیت، ارتباطات خانوادگی و رژیم غذایی افراد ارائه دهد و مهم ترین ابهامات تاریخی را برطرف کند.

در ادامه، لایوساینس که به جست وجوی گورهای گم شده شخصیت های مشهور برآمده، تعدادی دیگر از این چهره ها را که مکان دفن شان نامشخص است، معرفی می کند.

1.

شاهزادگان در برج شاید یکی از نفرت انگیزترین اعمال ریچارد سوم ، دستور قتل دو برادرزاده جوانش یعنی ادوارد 12 ساله و ریچارد 9 ساله باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دراکولای گمشده تا نبش قبر کریستف کلمب

از دراکولای گمشده تا نبش قبر کریستف کلمب