مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-07اقتصادي

نیاز به اعتبار 450 میلیاردی برای اتمام پروژه های نیمه تمام رشت


سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اینکه اولویت با اتمام پروژه های نیمه است، گفت: برای اتمام پروژه های نیمه تمام در این شهرستان بیش از 450 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کیا عاشوری ظهر امروزدر نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان رشت در سالن جلسات فرمانداری رشت با بیان اینکه رشت یکی از شهرستان های دارای تراکم جمعیتی بالا است و بیش از یک میلیون نفر در این شهرستان زندگی می کنند، اظهار کرد: عمده ترین بخش اعتبارات به تقویت زیرساخت ها و جبران کاستی های امکانی و زیرساختی شهرستان اختصاص می یابد.

  وی با بیان اینکه اعتبارات این شهرستان در راستای تقویت زیرساخت ها باید رشد کند، گفت: عدم رشد اعتبارات منجر به کاستی های امکانی و زیرساختی در بخش های مختلف می شود.

  سرپرست فرمانداری رشت از اختصاص بیش از 341 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های عمرانی و زیرساختی رشت خبر داد و افزود: این اعتبار در مرحله اول برای پروژه های شهرستان رشت اختصاص یافته و مرحله دوم آن بزودی اعلام می شود.

  عاشوری با اشاره به اینکه اولویت با اتمام پروژه های نیمه است، افزود: برای اتمام پروژه های نیمه تمام در این شهرستان بیش از 450 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به اعتبار 450 میلیاردی برای اتمام پروژه های نیمه تمام رشت

نیاز به اعتبار 450 میلیاردی برای اتمام پروژه های نیمه تمام رشت