مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 08:002023-08-21حوادث

عامل تهدید دختر جوان در فضای مجازی دستگیر شد


رییس پلیس فتا گلستان از شناسایی و دستگیری عامل هتک حیثیت و مزاحمت در یکی از شبکه های اجتماعی، توسط کارشناسان پلیس فتا استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، سرهنگ سعید تجری صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در پی دریافت یک فقره مرجوعه قضایی از سوی یکی از شهروندان خانم مبنی بر ایجاد صفحات اینستاگرامی به همراه انتشار تصاویر شخصی وی از سوی فردی مجهول الهویه، رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

رییس پلیس فتای گلستان افزود: کارشناسان پلیس فتا با توجه به اظهارات شاکی و مستندات جمع آوری شده، با استفاده از سامانه های تخصصی در اختیار، اقدامات فنی خود را برای شناسایی متهم یا متهمان سایبری آغاز کردند.

وی ادامه داد که در کمترین زمان ممکن هویت فرد مورد نظر شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی و رصد اطلاعاتی، متهم در سطح شهر رویت و طی عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

تجری با اشاره به اینکه متهم خواستگار سابق خانم شاکی بوده و پس از شنیدن جوابِ رد از سوی او اقدام به ساخت تعداد زیادی اکانت جعلی در بستر اینستاگرام کرده بود، تصریح کرد: وی در ابتدا منکر ارتکاب جرم خود شده بود ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس، به جرم خود اعتراف و دلیل اقدام خود را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل تهدید دختر جوان در فضای مجازی دستگیر شد

عامل تهدید دختر جوان در فضای مجازی دستگیر شد