مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:212023-08-22اقتصادي

کار راه اندازی اردوگاه توانمندسازی معتادان در کنگاور به کجا رسید؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مرکز صیانت کنگاور در 6 کیلومتری شهر کنگاور به سمت تویسرکان واقع شده و در گذشته دور در اختیار آوارگان حلبچه بوده اما پس از آن استفاده ویژه و موثری از آن نشده است.

مساحت این مرکز بیش از 20 هکتار بوده و دارای سه مدرسه بازسازی شده، یک سوله 1000 متری، دو سوله 350 متری، یک ساختمان مسجد 400 متری، سه ساختمان 200 متری، دو حلقه چاه، گازکشی، برق،.

  و حدود 430 سویت (که نیاز به بازسازی دارند) است.

چندین سال است که برنامه فعال سازی مرکز صیانت کنگاور در دستور کار مسؤولان استانی قرار دارد اما تاکنون به مرحله اجرا نرسیده است.

کیوان گل آوری، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در این خصوص، اظهار کرد: در مرکز صیانت کنگاور ظرفیت، پتانسیل و ظرفیت خوبی باهدف مراقبت افراد بهبودیافته وجود دارد.

وی ادامه داد: کار احداث مجتمع صیانت کنگاور طی دو سه سال گذشته در راستای کاهش آسیب ها و جلوگیری افراد بهبودیافته از اعتیاد شروع شده تا افراد بهبود یافته در این مکان نگهداری شوند تا دوباره به چرخه اعتیاد برنگردند و جامعه با مشکلات اجتماعی مواجه نشود.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پیگیری های مکرری از طریق استانداری و سازمان های ذی ربط با ستاد مواد مخدر مرکز تا طرح مشخصی برای آن تعریف کنیم و اجرایی شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار راه اندازی اردوگاه توانمندسازی معتادان در کنگاور به کجا رسید؟

کار راه اندازی اردوگاه توانمندسازی معتادان در کنگاور به کجا رسید؟