مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 11:502023-07-29اقتصادي

نگاهی به چند و چون استاندارد وسایل شهربازی در بیرجند


سرپرست اداره کل استاندارد خراسان جنوبی با اشاره به 47 دستگاه بازی در شهر بیرجند، گفت: 21 مورد از این دستگاه ها، پروانه استاندارد دریافت نکرده اند.

- ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست اداره کل استاندارد خراسان جنوبی با اشاره به 47 دستگاه بازی در شهر بیرجند، گفت: 21 مورد از این دستگاه ها، پروانه استاندارد دریافت نکرده اند.

مهدی دستورانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و رعایت استانداردها در شهر بازی ها و تجهیزات آن، به نامه ها و مکاتبات با سایر مراجع اکتفا نکرده و بازدیدهای میدانی از شهربازی ها و پارک های بازی حتی به صورت شبانه را دستور کار قرار داده ایم تا ایرادات وسایل شهربازی از نزدیک بررسی شود.

وی با بیان اینکه وسایل بازی شهربازی ها به گروه های سبک، نیمه سنگین و سنگین تقسیم بندی می شود، ادامه داد: اداره کل استاندارد تمام تلاش خود را بکار می بندد تا در این پارک های عمومی حادثه ای به وقوع نپیوندد و از سایر سازمان های مرتبط درخواست می کنیم تا به این اماکن با دید بنگاه اقتصادی نگریسته نشده تا بهترین خدمات به مصرف کنندگان ارائه شود.

سرپرست اداره کل استاندارد خراسان جنوبی با اشاره به 47 دستگاه بازی در شهر بیرجند، تصریح کرد: 21 مورد از این دستگاه ها، پروانه استاندارد دریافت نکرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به چند و چون استاندارد وسایل شهربازی در بیرجند

نگاهی به چند و چون استاندارد وسایل شهربازی در بیرجند