مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-18سياسي

فعالیت 2 هزار مرکز افق در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه کشور


رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف گفت: مراکز افق سازمان اوقاف امروزه در بیش از 2 هزار امامزاده و بقعه متبرکه فعالیت میدانی و مستمر دارند و در آینده بر تعدادشان افزوده می شود.

- حمید مجیدی مهر در حاشیه برگزاری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف مازندران به میزبانی آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل، اظهار کرد: مازندران از استان های شاخص در رشته های قرآنی و مسابقات قرآن است و در هر دوره سطح کمی و کیفی بالایی را در بین شرکت کنندگان شاهد هستیم.

وی افزود: سومین سال است که در مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف مازندران حاضر هستم و پیشرفت روزافزون را هر ساله می توان در این رویداد مهم قرآنی، فرهنگی و دینی مشاهده کرد.

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اینکه امسال هم در مازندران شاهد رشد ویژه در عرصه کمی و کیفی هستیم و حتما برگزیدگان این مسابقات در مازندران چهره های برتر در مسابقات سراسری کشور خواهند بود، تصریح کرد: سال گذشته در چهل پنجمین دوره مسابقات حدود 42 هزار نفر ثبت نام کننده داشتیم و امسال این عدد به 58 هزار نفر رسیده است.

مجیدی مهر بیان کرد: مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان مسابقات رسمی جمهوری اسلامی ایران تخصصی ترین مسابقات ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 2 هزار مرکز افق در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه کشور

فعالیت 2 هزار مرکز افق در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه کشور