مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-04سياسي

دولت مصمم است امپراطوری های فساد را برچیند


سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: برخی در سایه غفلت هایی که در سال های گذشته صورت گرفته است امپراطوری های اقتصادی برای خود ایجاد کردند و سلطان های اقتصادی در برخی حوزه ها سر بر آورده اند و موجبات فشار اقتصادی و معیشتی بر مردم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، اسماعیل قزل سفلی امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان زرقان اظهار داشت: تقابل حق و باطل در یک جنگ تمام عیار ترکیبی در حوزه ادارکی و شناختی خود را نشان می دهد.

وی ادامه داد: طی سال هایی که از پیروزی انقلاب می گذرد تمام مسئولان در ادوار مختلف برای کشور زحمت کشیدند اما جریان انقلابی در کشور فرصت ظهور و بروز چندانی نداشته است.

وی ادامه داد: دولت مردمی سیزدهم در 2 سال گذشته در شرایطی فعالیت خود را در کشور آغاز کرد که گفته می شد اگر FATF پذیرفته نشود و برجام احیاء نگردد؛ امکان فروش نفت وجود ندارد و یا به ما واکسن کرونا داده نمی شود.

او اظهار کرد: اما دولت مردمی سیزدهم طی همین 2 سال توانست هم نفت را بفروشد و هم 60 میلیون واکسن کرونا تامین کند.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: طی این مدت اصلاح اقتصادی در حوزه یارانه ها انجام شد و برخی از اقدامات زیر ساختی در کشور صورت گرفت از جمله سامانه کسب و کار که مانع امضاهای طلایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مصمم است امپراطوری های فساد را برچیند

دولت مصمم است امپراطوری های فساد را برچیند