مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-06سياسي

مجوز قطعی برای پتروشیمی امیرآباد صادر نشد


مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی ایران با اعلام اینکه تاکنون هیچ مجوز موافقت قطعی و دائمی برای پتروشیمی امیرآباد صادر نشده است، گفت: معمولا یک پیش مجوزی صادر می شود که افراد کارهای اداری و موافقت های زمین خود را انجام می دهند که در واقع پیش مجوز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مرتضی شاهمیرزایی در حاشیه همایش جهادگران تبیین بسیج رسانه سراسر کشور، در پاسخ به سؤالی مبنی بر مجوز پتروشیمی میانکاله، اظهار کرد: چیزی به نام پتروشیمی میانکاله در سوابق صنعت پتروشیمی وجود ندارد.

وی افزود: آنچه که مطرح بوده طرحی به نام پتروشیمی امیرآباد مطرح است که در  سال 1399 خیلی سریع و در یک دوره کوتاه مدتی این طرح را آماده کردند و جانمایی طرح هم در میانکاله افتاده است.

معاون وزیر نفت بیان کرد: این منطقه با تالاب میانکاله فاصله دارد که به نام میانکاله در فضای مجازی طرح شد ولی در اسناد و سوابق شرکت پتروشیمی چیزی به نام پتروشیمی میانکاله وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی ایران در ارتباط با طرح های پتروشیمی، تصریح کرد: این طرح ها آثار  زیادی در منطقه دارند هم ازنظر اقتصاد، اشتغال و مساله صنعت آثار فراوانی دارند.

شاهمیرزایی بیان کرد: از طرف دیگر چون صنایع پتروشیمی آب بر و انرژی بر است، معمولا باید با اقلیم منطقه سازگاری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز قطعی برای پتروشیمی امیرآباد صادر نشد

مجوز قطعی برای پتروشیمی امیرآباد صادر نشد