مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-06اقتصادي

استقبال کشورهای همسایه از داروهای بیولوژیک ایران


رییس سازمان غذا و دارو، با اشاره به اینکه داروهای تولیدی با فناوری بالا در ایران مورد اقبال کشورهای همسایه هستند، گفت: این کشورها از واردات و مصرف چنین داروهایی استقبال می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان غذا و دارو، سیدحیدر محمدی، در مراسم افتتاح کارخانه نوآوری دارو-پزشکی با اشاره به اینکه فعالیت در حوزه تولید دارو بسیار سخت و به نوعی جهاد تلقی می شود، افزود: ما در سازمان غذا و دارو خود را سرباز تولیدکنندگان می دانیم و وظیفه داریم ضمن حمایت از آنها فرآیندهای تولید را برای آینده کشور تسهیل کنیم.

وی ادامه داد: مجموعه ای که افتتاح شد قرار است به زودی داروهای با تکنولوژی بالا را تولید و در اختیار مردم کشورمان قرار دهد، داروهایی که تولیدکنندگان محدودی در دنیا دارد و جزو افتخارات ما است که در صنعت تولید داروهای بیولوژیک حرف های زیادی برای گفتن داریم.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به استقبال کشورهای همسایه از داروهای با فناوری بالای تولید ایران، عنوان کرد: بسیاری از محصولات بیولوژیک تولید شده در کشور ما در این کشورها مصرف می شود و در حوزه صادرات فرآورده های بیولوژیک وضعیت مناسبی داریم که برای ما افتخار بزرگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال کشورهای همسایه از داروهای بیولوژیک ایران

استقبال کشورهای همسایه از داروهای بیولوژیک ایران