مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 14:002023-07-30اقتصادي

موافقت با الحاق 109 هکتار به محدوده دو شهر در خوزستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، شبنم کوچک پور معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه زیربنایی، - معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: براساس آخرین تصمیمات اتخاذشده، با الحاق 24 هکتار از اراضی قلعه خواجه و 85 هکتار از اراضی هندیجان به محدوده این دو شهر موافقت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، شبنم کوچک پور معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان اظهار کرد: این جلسات با هدف تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خوزستان برگزار و موارد الحاقی به محدوده شهر ها مطرح و مصوب می شود.

 وی افزود: براساس آخرین تصمیمات اتخاذشده، با الحاق 24 هکتار از اراضی قلعه خواجه و 85 هکتار از اراضی هندیجان به محدوده این دو شهر به منظور تامین زمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن در استان موافقت شده است.

معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با تاکید بر اهمیت انجام طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت: برای پیشبرد این طرح در استان در معاونت شهرسازی جلسات ویژه خارج از نوبت برگزار می شود تا بتوانیم نسبت به تامین زمین این طرح اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با الحاق 109 هکتار به محدوده دو شهر در خوزستان

موافقت با الحاق 109 هکتار به محدوده دو شهر در خوزستان