مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-12اقتصادي

تهران کی خنک می شود؟


بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگو های پیش بینی عددی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد در ساعات عصر و شب همراه با افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می شود.

- وزیر کار : کارگران می توانند از قدرت چانه زنی با کارفرمایان استفاده و حقوق بیشتری دریافت کنند اعتصاب گران هالیوود وارد مذاکره شدند 20 فیلم برتر تاریخ جشنواره ونیز معرفی شدند ؛ دایره از ایران در رتبه 16 رشیدی کوچی : برانداز آن هایی هستند که موجب خشم جوانان می شوند ریگ یلان در بیابان لوت با دمای 73.

5 درجه گرمترین نقطه جهان شد همتی: طی 2سال، هر 2ماه، از 6 میلیارد و جمعا از 72 میلیارد دلار درآمد نفتی محروم شده ایم / الان باید خوشحال باشیم که با مجوز آمریکا از منابع خود برای غذا و دارو استفاده خواهیم کرد؟ بورس 47 هزار واحد ریخت عنکبوتی که گزش آن باعث نعوظ طولانی و دردناک مردان می شود (+عکس) وال استریت ژورنال: ایران سطح غنی سازی تولید اورانیوم را کاهش داده است دادستان ارشد سابق دیوان بین المللی کیفری: نسل کشی دولت الهام علی اف علیه ارامنه قره باغ  پلمب 10 شهربازی و مرکز تفریحی آبی در تهران فیفا پنجره نقل و انتقالاتی یک باشگاه ایرانی دیگر را بست  دستیار رییس جمهور: دوستان انقلابی برای من میزنند که این خانم نفوذی و صهیونیست است چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران کی خنک می شود؟

تهران کی خنک می شود؟