مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-12بين الملل

رییس جمهور لهستان بدون نقاب؛ چرا توقف مسکو در کی یف ارزان تر است؟


رییس جمهور لهستان همتای روس خود را به تلاش برای تسخیر اروپا متهم و تاکید کرد که باید در کی یف، مسکو را متوقف کرد زیرا این کار در اوکراین هزینه کمتری دارد! - رییس جمهور لهستان همتای روس خود را به تلاش برای تسخیر اروپا متهم و تاکید کرد که باید در کی یف، مسکو را متوقف کرد زیرا این کار در اوکراین هزینه کمتری دارد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، آندژی دودا، رییس جمهور لهستان ضمن اظهار نظر درباره مخالفت محافظه کاران آمریکایی با ارسال سلاح و کمک نظامی بیشتر به اوکراین، مدعی شد که ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه قصد دارد اروپا را تسخیر و تصرف کند! دودا در گفت وگو با واشنگتن پست اظهار کرد: موضوع خیلی ساده است.

در حال حاضر، امپریالیسم روس را می توان با هزینه ای کمتر متوقف کرد چون سربازان آمریکایی کشته نمی شوند! وی عملیات نظامی روسیه در اوکراین را تجاوز توصیف کرد و مدعی شد: اگر تجاوز روسیه حالا متوقف نشود، بهای خیلی زیادی برای توقف آن پرداخت خواهد شد.

پوتین به دنبال احیای قلمرو تزاری است.

رییس جمهور لهستان گفته است که غرب باید هم اکنون در اوکراین روسیه را متوقف کند قبل از آنکه خون سربازان آمریکایی ریخته شود و برای احیای صلح و آزادی در جهان، جان شان را در اروپا از دست بدهند! وی همچنین مدعی شد که پذیرش اوکراین در ناتو، بهتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور لهستان بدون نقاب؛ چرا توقف مسکو در کی یف ارزان تر است؟

رییس جمهور لهستان بدون نقاب؛ چرا توقف مسکو در کی یف ارزان تر است؟