مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 22:202023-08-18ورزشي

دانشجومعلمان سفیران شعار «نه به ترور» شدند


معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: یکی از شعار های این دوره از مسابقات «نه به ترور» است، سفیران 94 هزار دانشجومعلم از سراسر کشور در این المپیاد حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پرویز انصاری راد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور شامگاه جمعه در آیین افتتاحیه بیست و چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاه چراغ و گرامی داشت شهیدان این حادثه اظهار داشت: یکی از شعار های این دوره از مسابقات نه به ترور است، سفیران 94 هزار دانشجومعلم از سراسر کشور در این المپیاد حضور دارند، تبادل فرهنگی در کنار رقابت سالم ورزشی در دستور کار خواهد بود.

وی با بیان اینکه المپیادهای ورزشی را المپیاد آموزشی، ورزشی و تربیتی نام نهادیم، افزود: در کنار رقابت سالم مسائل فرهنگی و تربیتی را دنبال می کنیم تا بتوانیم نقش تربیت معلمان چند ساعتی و حرفه ای را تحقق بخشیم؛ تربیت معلمانی که در ساعات 6 گانه در کنار ورزش به مسائل فرهنگی، اخلاقی اعتقادی توجه داشته باشد.

انصاری راد تصریح کرد: در کنار ورزش، پهلوانی را یاد بگیریم، چگونه زیستن و همکاری کردن در کنار هم را به تجربه بگذاریم؛ تاکید ما این است که هیچ معلمی از نظر حرفه ای تربیت نمی شود مگر در دانشگاه فرهنگیان، این المپیاد زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجومعلمان سفیران شعار «نه به ترور» شدند

دانشجومعلمان سفیران شعار «نه به ترور» شدند