مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 17:502023-08-06حوادث

کلاهبرداری 239 میلیاردی به بهانه پیش فروش آپارتمان در کرمانشاه


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کلاهبرداری 239 میلیاردی به بهانه پیش فروش آپارتمان در کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی که در کار ساخت و ساز مسکن فعالیت دارد با جلب اعتماد آنها و به بهانه پیش فروش تعدادی آپارتمان با قیمت مناسب و تحویل در موعد مقرر، مبالغ زیادی از آنها دریافت کرده و سپس متواری شده است.

وی ادامه داد: تحقیقات تکمیلی کاراگاهان پلیس آگاهی نشان می داد فرد کلاهبردار پس از جلب اعتماد شاکیان، مبالغ هنگفتی به بهانه پیش فروش آپارتمان اخذ و هر واحدی را به 2 تا 4 نفر به صورت قولنامه ای فروخته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با جمع بندی این اطلاعات، کاراگاهان اقدامات فنی و تخصصی خود را برای دستگیری متهم متواری آغاز و با کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه وی در یکی از شهرستان های کرمانشاه شدند.

حاجیان تصریح کرد: مأموران پس از شناسایی مخفیگاه وی و هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه این شخص را دستگیر و با توقیف یک دستگاه خودرو سواری، وی را به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به کلاهبرداری از 26 نفر به مبلغ 239 میلیارد و 960 میلیون ریال اعتراف و پس از تکمیل پرونده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 239 میلیاردی به بهانه پیش فروش آپارتمان در کرمانشاه

کلاهبرداری 239 میلیاردی به بهانه پیش فروش آپارتمان در کرمانشاه