مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 08:552023-08-15سياسي

زلزله انتصابات در شهرداری گرگان/ دومین خانه تکانی آقای شهردار!


در اقدامی متفاوت و در کمتر از یک سال، «سید محمدرضا سیدالنگی» شهردار گرگان برای دومین بار مسئولان جدید حوزه های مختلف شهرداری مرکز استان گلستان «گرگان» را منصوب کرد.

- زلزله انتصابات در شهرداری گرگان/ دومین خانه تکانی آقای شهردار! ایسنا/گلستان در اقدامی متفاوت و در کمتر از یک سال، سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان برای دومین بار مسئولان جدید حوزه های مختلف شهرداری مرکز استان گلستان گرگان را منصوب کرد.

سید محمدرضا سیدالنگی شامگاه دوشنبه 23 مردادماه 1402 در جلسه شورای مدیران شهرداری گرگان، احکام جدید مدیران و کارکنان شهرداری گرگان را اعطا و اظهار کرد: بی شک خدمت به مردم مهمترین وظیفه ای است که باید در رأس اقدامات کارکنان شهرداری گرگان باشد.

وی با بیان اینکه خدمت به آحاد مردم از عوامل اصلی انتصاب و یا انتخاب افراد برای نشستن بر صندلی مسئولیت است و ادامه داد: آنچه که در شرایط کنونی رضایت عمومی را در پی خواهد داشت، پاسخگویی و رفع مشکلات مراجعین است.

شهردار گرگان با تأکید بر اینکه حدود 12 ماه از پذیرش مسئولیت مدیریت شهرداری من می گذرد، افزود: آنچه که مردم را امیدوار کرده و زمینه ساز عمران و آبادانی شهری می شود، استفاده از رویکردهای جدید است که این تصمیم را سرلوحه کارهای خود قرار داده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله انتصابات در شهرداری گرگان/ دومین خانه تکانی آقای شهردار!

زلزله انتصابات در شهرداری گرگان/ دومین خانه تکانی آقای شهردار!