مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 01:352023-08-13فناوري

این اشتباهات لباس هایتان را هنگام شست وشو خراب می کند


بسیاری از افراد از کت، ژاکت یا پافرهای ضدآب استفاده می کنند و برای شستشو، آنها را با نرم کننده درون ماشین لباسشویی می اندازند و بعد از مدتی متوجه می شوند که پارچه لباس ها، - خاصیت خود را از دست داده اند و علت آن هم استفاده از نرم کننده است که خاصیت آب گریزی پارچه را به مرور زمان کم کرده است.

احتمالا برایتان پیش آمده که لباستان را در ماشین لباسشویی بیندازید و خراب شود یا رنگ بدهد، برای اینکه این موضوع تکرار نشود باید شوینده مناسب لباس را بشناسید.

فرض کنید لباسی را که خیلی دوست داشتید، داخل ماشین لباسشویی انداخته اید؛ اما متوجه می شوید که لباس تان رنگ داده، لکی روی آن ایجاد شده و اشتباهاتی از این قبیل.

یکی از اشتباهات کم تر شناخته شده در لباسشویی، استفاده از نرم کننده روی پارچه هایی است که قادر به تحمل این مواد نیستند و به مرور زمان باعثِ تخریب لباس خواهند شد.

در این قسمت این پارچه ها را معرفی خواهیم کرد.

  ابریشم ابریشم یک جنس ظریف است که نیاز به تکنیک های خاصی برای شستشو دارد و جزء آن پارچه هایی است که نباید برایش از نرم کننده استفاده کنید؛ چرا که نرم کننده روی پارچه ابریشم می ماند، کثیفی ها و آلودگی ها را داخل خودش نگه می دارد و باعث می شود که به مرور زمان خاصیتش را از دست بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این اشتباهات لباس هایتان را هنگام شست وشو خراب می کند

این اشتباهات لباس هایتان را هنگام شست وشو خراب می کند