مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-18سياسي

«جهاد تبیین» پادزهر جنگ ادراکی و نرم دشمنان است


امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه جنگ نرم از جنگ روایت ها و جنگ شناختی و اراده ها تشکیل می شود، گفت: «جهاد تبیین» پادزهر جنگ ادراکی و نرم دشمنان است.

- مهدیشهر- امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه جنگ نرم از جنگ روایت ها و جنگ شناختی و اراده ها تشکیل می شود، گفت: جهاد تبیین پادزهر جنگ ادراکی و نرم دشمنان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های آخرین نمازجمعه مرداد ماه 1402 مهدیشهر به میزبانی مصلای این شهرستان ضمن بیان اینکه اگر جوان ما به این باور برسد که در مقابله با نامحرم، نگاه خود را برگرداند، به اندازه کل کره زمین برای او ثواب نوشته خواهد شد، ابراز کرد: باید مسائل مرتبط با عفاف و حجاب برای جوانان ما تبیین شود.

وی در دومین بخش از سخنان خود با بیان اینکه امروز عرصه جنگ روایت ها است، افزود: هر کشوری که بتواند نخستین روایت را از یک موضوع بیان کند، مردم را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد لذا ترکیب جنگ نرم از جنگ روایت ها و جنگ شناختی و اراده ها تشکیل می شود.

اهمیت تبیین امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه مثال این جنگ روایت ها حادثه عاشورا است که یزید این باور را ترویج داد که امام حسین (ع) علیه خلیفه خروج کرده است، ابراز کرد: قیام علیه ظلم امام حسین (ع) حتی در جنگ روایت ها به خروج از حاکم مسلمانان تغییر می کند لذا عده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهاد تبیین» پادزهر جنگ ادراکی و نرم دشمنان است

«جهاد تبیین» پادزهر جنگ ادراکی و نرم دشمنان است