مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 20:202023-08-19اقتصادي

حاجی بابایی: نسخه شفابخش همه مشکلات، مردمی کردن اقتصاد است


رییس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: همه مشکلات یک نسخه شفابخش دارد و آن این است که اقتصاد، مردمی شود و این شرایط در جامعه به وجود آمده است.

- ایسنا/همدان رییس مجمع نمایندگان استان همدان گفت: همه مشکلات یک نسخه شفابخش دارد و آن این است که اقتصاد، مردمی شود و این شرایط در جامعه به وجود آمده است.

حمیدرضا حاجی بابایی عصر شنبه 28 مرداد در نشست فعالان اقتصادی استان همدان با وزیر صنعت، معدن و تجارت، با بیان این که اقتصاد را باید به سمت مردم ببریم، تصریح کرد: هر اتفاقی قرار است بیفتد باید در زمان وزیر فعلی صمت بیفتد و بنده خوش بین هستم.

وی با بیان این که ما نقشه ای را برای استان دنبال می کنیم که آینده درخشان را برای استان رقم می زند، به محورهای توسعه استان همدان اشاره و تأکید کرد: باید شرایط را برای صنعتگران ایجاد کنیم که امروز کاری برای استان انجام دادیم که کشور به آن می رسد.

حاجی بابایی افزود: پتروشیمی که 20 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری دارد، عده ای می گفتند نمی شود اما شد و 2000 میلیارد تومان نقدینگی وارد استان شده است.

وی با اشاره به این که پتروشیمی ابن سینا بین اتوبان و راه آهن است، یادآور شد: امروز با سرمایه 10 هزار میلیارد تومان شهرک صنفی- صنعتی بوعلی 2 همدان افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی بابایی: نسخه شفابخش همه مشکلات، مردمی کردن اقتصاد است

حاجی بابایی: نسخه شفابخش همه مشکلات، مردمی کردن اقتصاد است