مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 11:202023-08-08بين الملل

پرتاب کپسول سرنشین دار «استارلاینر» تا مارس 2024 به تعویق افتاد


شرکت «بویینگ» اعلام کرد که به دلیل وجود برخی مشکلات، پرتاب کپسول سرنشین دار «استارلاینر» را تا مارس 2024 به تعویق انداخته است.

- پرتاب کپسول سرنشین دار استارلاینر تا مارس 2024 به تعویق افتاد شرکت بویینگ اعلام کرد که به دلیل وجود برخی مشکلات، پرتاب کپسول سرنشین دار استارلاینر را تا مارس 2024 به تعویق انداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، کپسول جدید بویینگ (Boeing) که قرار است ماموریت ناسا را انجام دهد، امسال انسان ها را حمل نخواهد کرد.

این شرکت تاریخ 21 ژوییه را برای اولین پرتاب کپسول سرنشین دار استارلاینر (Starliner) خود در مأموریت موسوم به آزمایش پرواز خدمه (CFT) هدف قرار داده بود که قرار است بوچ ویلمور (Butch Wilmore) و سونی ویلیامز (Suni Williams) فضانوردان ناسا را به ایستگاه فضایی بین المللی بفرستد و به زمین بازگرداند.

با وجود این برنامه ریزی ها، بویینگ و ناسا در اوایل ژوئن اعلام کردند که به دلیل مشکلات جدید کشف شده در سیستم چتر نجات استارلاینر و سیم کشی آن، پرتاب ماموریت CFT برای مدت نامعلومی به تعویق افتاده است.

مقامات بویینگ و ناسا گفتند که این مشکلات ممکن است در زمان پرتاب در پاییز امسال حل شوند اما اکنون به نظر می رسد که این اتفاق نخواهد افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتاب کپسول سرنشین دار «استارلاینر» تا مارس 2024 به تعویق افتاد

پرتاب کپسول سرنشین دار «استارلاینر» تا مارس 2024 به تعویق افتاد