مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-05ورزشي

فیتنس به زودی پرطرفدارترین رشته بدنسازی خواهد شد


رییس کمیته فیتنس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: به دلیل لایف استایل بودن رشته فیتنس و هزینه های پایین آن، این رشته به زودی به پرطرفدارترین رشته بدنسازی تبدیل خواهدشد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیته فیتنس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: به دلیل لایف استایل بودن رشته فیتنس و هزینه های پایین آن، این رشته به زودی به پرطرفدارترین رشته بدنسازی تبدیل خواهدشد.

وحید مطهری نژاد در گفت وگو با ایسنا در خصوص برگزاری مسابقات فیتنس استایل قهرمانی خراسانی رضوی اظهار کرد: 50 شرکت کننده در این مسابقات داشتیم که حداقل 3 نفر از آنان قهرمان جهان و 5 تا 6 نفر از آنان قهرمان کشور هستند.

وی با بیان اینکه نفرات برتر این مسابقات به قهرمانی کشور راه پیدا خواهند کرد، ادامه داد: قطعا در مسابقات کشوری روی سکو قرار خواهیم گرفت.

در مسابقات سال گذشته به مقام قهرمانی دست یافتیم و در نظر داریم امسال نیز از عنوان قهرمانی خود در سال گذشته دفاع کنیم.

رییس کمیته فیتنس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی تاکید کرد: با وجود اینکه فیتنس استایل رشته نوظهوری محسوب می شود، اما خراسان رضوی قطب این رشته در کشور است.

مسابقات قهرمانی فیتنس استایل کشور از 18 تا 19 مرداد ماه برگزار خواهدشد و تیم فیتنس استان حداقل از 25 ورزشکار تشکیل خواهدشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیتنس به زودی پرطرفدارترین رشته بدنسازی خواهد شد

فیتنس به زودی پرطرفدارترین رشته بدنسازی خواهد شد