مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 20:252023-08-05حوادث

7 کیلو هرویین از معده 25 قاچاقچی در اصفهان کشف شد


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری 25 قاچاقچی که قصد وارد کردن مواد افیونی از طریق بلع در معده خود داشتند و استخراج 7 کیلو هرویین از معده آنها خبر داد.

- احمد نیکبخت رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به تعطیلی 3 روزه کشور، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان به منظور مقابله با قاچاقچیان مواد افیونی اقدامات کنترلی خود را تشدید کرد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در 3 مرحله عملیات در شهرهای اصفهان و شهرستان های نجف آباد و سمیرم مجموعاً 138 کیلو تریاک را کشف و 3 سوداگر مرگ را در این رابطه دستگیر کردند.

نیکبخت از دستگیری 25 قاچاقچی غیر بومی که قصد ورود مواد مخدر به استان از طریق بلعیدن مواد در معده خود را داشتند خبر داد و گفت: با اقدامات پزشکی صورت گرفته نهایتاً 7 کیلوگرم هرویین از معده این افراد استخراج شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر  شبانه روز و در تمام روزهای سال حتی در ایام تعطیل به صورت هوشمندانه راه های ورودی استان را رصد کرده و با جانفشانی جلوی قاچاق مواد مخدر به استان را می گیرند، بیان کرد: در این رابطه 28 نفر قاچاقچی دستگیر شده و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 کیلو هرویین از معده 25 قاچاقچی در اصفهان کشف شد

7 کیلو هرویین از معده 25 قاچاقچی در اصفهان کشف شد