مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 22:302023-08-17اقتصادي

گزارشی از بیماری های دامی در مازندران نداشتیم


سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران با اشاره به پوشش صد درصدی در بحث واکسیناسیون، گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر وقوع بیماری نداشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حمزه آقاپور کاظمی امشب در راستای بیان عملکرد دو ساله دولت در مازندران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این اداره کل در راستای وظایف در حوزه نظارت بر فرآورده های خام دامی، مباحث پرورشی و تولیدی و مباحث صادرات و واردات و عرضه و توزیع و ارائه دارو و واکسن نظارت و صدور مجوزها پیگیری های لازم را انجام می دهد.

وی افزود: اداره کل دامپزشکی در حوزه واردات و صادرات باتوجه به استقرار سه بندر اصلی در استان نظارت بر فرآیندها را در دستور کار دارد که در زمینه نظارت بر واردات 26.

4 درصد و در زمینه صادرات 33.

6 درصد  طی دو سال اخیر افزایش داشته است.

مدیرکل دامپزشکی مازندران افزود: در حوزه نگهداری، توزیع و نظارت بر فرآورده های خام دامی، بهداشتی، حمل و نقل در صنعت پرورش طیور با صدور گواهی حمل بهداشتی طی دو سال دولت سیزدهم در مقایسه با مدت مشابه قبل 133.

8 درصد رشد صورت گرفته است.

آقاپور کاظمی با بیان اینکه حدود 7هزار و 625 تن از نهاده های دامی فاقد شرایط عرضه از چرخه مصرف دام و طیور حذف شد، اضافه کرد: از این میزان حدود 3هزار و 500 تن از ابتدای سال 1402 رخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از بیماری های دامی در مازندران نداشتیم

گزارشی از بیماری های دامی در مازندران نداشتیم