مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-19سياسي

«انواع مدرسه» آسیب جدی برای کشور است


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه «انواع مدرسه» آسیب جدی برای کشور است، گفت: در دنیا هم 2 نوع مدرسه دولتی و غیردولتی وجود دارد.

- قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری اجلاس سی وهفتم مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور، اظهار کرد: موضوعات مختلفی را به عنوان مشکلات آموزش و پرورش رصد کردیم.

  وی ادامه داد: 16 میلیون و 200 هزار دانش آموز داریم و فقط یک میلیون معلم در مدارس دولتی تدریس می کنند؛ ضمن اینکه 250 هزار معلم نیز در مدارس غیردولتی فعالیت می کنند.

احمدی لاشکی با بیان اینکه هنوز نتوانستیم مشکلات آموزش و پرورش را حل کنیم، افزود: معتقدم خود ما در این مدت بد عمل کردیم و انواع مدرسه، آسیب جدی برای کشور است.

در دنیا هم دو نوع مدرسه دولتی و غیردولتی وجود دارد و خبری از انواع مدرسه نیست.

وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده ناشی از انواع مدارس، بیان کرد: انواع مدارس باعث شده است که برای ثبت نام دانش آموزان هم چالش ایجاد شود.

از سوی دیگر، دانش آموز دبستانی را ارزشیابی توصیفی می کنیم ولی برای ورود به پایه هفتم سمپاد، آزمون می گذاریم که چند درصد هوش زدی یا چند درصد اطلاعات عمومی زدی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«انواع مدرسه» آسیب جدی برای کشور است

«انواع مدرسه» آسیب جدی برای کشور است