مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 14:562023-08-08اقتصادي

عملیات اجرایی فاز توسعه کارخانه لاستیک سازی کردستان شروع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهگلان، کاوه مفاخری ظهر امروز در نشست با خبرنگاران که همزمان با روز خبرنگار برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: تعامل با اصحاب رسانه همواره به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار متولیان این شرکت بوده است.

وی تصریح کرد: تعامل رسانه با شرکت لاستیک سازی بعنوان یکی از شرکت های صنعتی بزرگ در استان می تواند درک درستی نسبت به این واحد در اذهان مردم ایجاد کرده و توانایی و ظرفیت های این واحد صنعتی را بیش از پیش معرفی کند.

مدیرعامل این شرکت لاستیک سازی کردستان افزود: این شرکت به عنوان زیرمجموعه گروه بارز در شهرک صنعتی دهگلان احداث شده و دامنه کاری تولید انواع تایرهای رادیال با بلت سیمی و ظرفیت اسمی آن تولید 36 هزار تن با اشتغالزایی 959 نفر است.

مفاخری خاطرنشان کرد: بعد از تصویب طرح در مهرماه 89 در اردیبهشت ماه سال 92 نصب ماشین آلات و در سال 96 پروانه بهره برداری برای این واحد صادر و بعد از 3 سال به ظرفیت کامل اسمی رسید.

وی به نقاط قوت این شرکت در سطح استان گریزی زد و گفت: نیروی انسانی جوان با دانش و با انگیزه سیستم توزین اتوماتیک مواد شیمیایی، میکسر اینترمش برای تولید آمیزه سیلیکایی که تنها سیستم در ایران است، امکان استفاده از سیستم پخت نیتروژنی با فشار بالا به جای پخت با بخار اشباع، دستگاه انجام تست سرعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی فاز توسعه کارخانه لاستیک سازی کردستان شروع شد

عملیات اجرایی فاز توسعه کارخانه لاستیک سازی کردستان شروع شد