مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-22بين الملل

آنکارا مذاکرات مخفی برای گرفتن امتیاز در توافق غلات را تکذیب کرد


یک منبع در ریاست جمهوری ترکیه ضمن نادرست توصیف کردن گزارش رسانه های غربی درباره مذاکرات محرمانه آنکارا ذیل توافق صادرات غلات اوکراین، گفت که این کشور به دنبال جلوگیری از تهدید امنیت غذایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، باوجود اذعان منابع ترکیه ای به تلاش و گفتگو با غرب جهت گرفتن امتیازاتی برای روسیه ذیل توافق صادرات غلات اوکراین از بنادر دریای سیاه، آنکارا اما انجام مذاکرات مخفیانه در این زمینه را تکذیب کرد.

یک منبع در ریاست جمهوری ترکیه امروز (سه شنبه) گفت که برخلاف ادعای رسانه های غربی، آنکارا هیچ تلاش و گفتگوی محرمانه ای برای گرفتن امتیاز یا گنجاندن توافقی دیگر ذیل قرارداد صادرات غلات اوکراینی انجام نمی دهد.

این منبع که نام یا سمتش فاش نشد، در مصاحبه با شبکه روسی ریانووستی ، گزارش های تعدادی از رسانه های غربی مبنی بر اینکه ترکیه در حال مذاکره درباره مسیرهای جایگزین برای توافق غلات است را تکذیب کرد.

وی در این باره توضیح داد: ما از برخی گزارش ها در رسانه های غربی مطلع هستیم که تلقین می کنند گویا نوعی مذاکرات پنهانی و پشت پرده در حال انجام است.

این گزارش ها ارزش اظهار نظر ندارند.

رییس جمهور (رجب طیب اردوغان) دیروز پس از جلسه کابینه، در سخنرانی برای مردم گفت که آنکارا با در نظر گرفتن انتظارات همه طرف ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنکارا مذاکرات مخفی برای گرفتن امتیاز در توافق غلات را تکذیب کرد

آنکارا مذاکرات مخفی برای گرفتن امتیاز در توافق غلات را تکذیب کرد